ГОВОРИ. СЛУХАЙ. ДІЙ.

Читати статтю російською
0

Конкурс ідей мультимедійної соцкампанії для реінтеграції мешканців Донбасу

10.09.2018

Міністерство інформаційної політики України спільно з Molodiya Festival оголошують конкурс ідей соціальної кампанії, спрямованої на мешканців східних регіонів

Кампанія має відповідати на питання: які меседжі відправляти мешканцям сходу? Що показати у відповідь на їх розчарування? Як вивести їх з апатії та повернути віру в себе та свою країну?

До участі запрошуються рекламні агенції, ЗМІ, продакшн-студії, творчі команди, які мають достатні креативні ресурси для реалізації масштабної всеукраїнської кампанії.

Найкращі ідеї отримають фінансування на реалізацію.

Ідеї та очікувані результати необхідно надсилати на [email protected] Дедлайн – 15 жовтня 2018 р.

Критерії оцінювання: актуальність, ефективність, креативність.

Оголошення переможця відбудеться в листопаді поточного року під час проведення Molodiya Festival.

Як раніше повідомляв «Полілог», ПРООН провела конкурс мотивуючого відео «Великі історії малого бізнесу» про підприємців-переселенців з Донбасу.

Поділіться своїми думками

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.