
Конкурс ідей мультимедійної соцкампанії для реінтеграції мешканців Донбасу
Міністерство інформаційної політики України спільно з Molodiya Festival оголошують конкурс ідей соціальної кампанії, спрямованої на мешканців східних регіонів
Кампанія має відповідати на питання: які меседжі відправляти мешканцям сходу? Що показати у відповідь на їх розчарування? Як вивести їх з апатії та повернути віру в себе та свою країну?
До участі запрошуються рекламні агенції, ЗМІ, продакшн-студії, творчі команди, які мають достатні креативні ресурси для реалізації масштабної всеукраїнської кампанії.
Найкращі ідеї отримають фінансування на реалізацію.
Ідеї та очікувані результати необхідно надсилати на fest@molodiya.com.ua. Дедлайн – 15 жовтня 2018 р.
Критерії оцінювання: актуальність, ефективність, креативність.
Оголошення переможця відбудеться в листопаді поточного року під час проведення Molodiya Festival.
Як раніше повідомляв «Полілог», ПРООН провела конкурс мотивуючого відео «Великі історії малого бізнесу» про підприємців-переселенців з Донбасу.