ГОВОРИ. СЛУХАЙ. ДІЙ.

Читати статтю російською
0

Ощадбанк продовжить ідентифікацію переселенців

27.03.2017

У березні «Ощадбанк» почав ідентифікацію пенсіонерів-переселенців для виплати пенсій і видачі соціальної допомоги. Зараз її можна пройти в будь-якому відділенні “Ощадбанку” по всій території України; зокрема, в Луганській області до послуг абонентів є 78 відділень банку.

Для проходження ідентифікації потрібно пред’явити платіжну картку або електронне пенсійне посвідчення, паспорт і здійснити будь-яку операцію з використанням картки та введенням ПІН-коду.

Раніше Кабінет Міністрів України прийняв закон, згідно з яким необхідно провести фізичну ідентифікацію переселенців-пенсіонерів для обліку і контролю пенсійних виплат. Для виплати пенсій і соціальної допомоги переселенцям у якості уповноваженої структури був обраний “Ощадбанк”.

Для того, щоб всі бажаючі змогли вчасно пройти процедуру перевірки, строк проведення ідентифікації був продовжений до 1 травня 2017 року.

Варто зазначити, що частина пенсіонерів вже отримує пенсію за допомогою електронного посвідчення — їх “Ощадбанк” почав видавати в серпні 2016 року за спрощеною процедурою, досить лише надати документи до Пенсійного фонду і через місяць отримати посвідчення в будь-якому відділенні “Ощадбанку”. Надалі власникам такого посвідчення достатньо проходити ідентифікацію протягом першого року – раз в 6 місяців, в подальшому — раз на рік.

Необхідно пам’ятати, що незалежно від типу наявного посвідчення, фізичну ідентифікацію потрібно проходити вчасно, інакше банк зупинить операції за поточним рахунком.

Для того, щоб провести операцію ідентифікації в рамках заданих термінів, керівництво “Ощадбанку” створило додаткові робочі місця і збільшило кількість операційних вікон. Також були продовжені графіки і збільшено кількість відділень, які працюють в суботу. У Сєвєродонецьку і Біловодську деякі відділення працюють навіть у неділю.

За останні кілька місяців в Сєвєродонецьку також було відкрито кілька спеціалізованих відділень для людей з особливими потребами, здатних обслужити будь-які категорії клієнтів, в тому числі людей з вадами слуху та зору, в інвалідних кріслах, матерів з колясками. Завдяки вжитим заходам банк може обслуговувати до 5000 переселенців на добу.

Поділіться своїми думками

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.